Klagevejledning | Se hvordan du klager her

Klagevejledning.

Vi ønsker, at alle vores kunder får en god behandling, og vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet det modsatte. Vi har derfor et specialiseret team, som arbejder på én ting: at gøre dine oplevelser hos os endnu bedre. 

Når du henvender dig til os, får vi mulighed for at gøre vores service endnu bedre. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og gør en ihærdig indsats for at se alle vores arbejdsgange igennem hele tiden. Det er især afgørende for vores udvikling, at vi også kender vores kunders oplevelser.

Sådan kan du klage

Du kan i de fleste tilfælde få løst din sag og besvaret dine spørgsmål, når du kontakter vores kundeservice. De kan hurtigt løse den og rette eventuelle fejl og misforståelser med det samme.

Husk at skrive dit kundenummer i klagen, når du sender et brev eller en mail.

Ring til os

Privat: 70 313 313

Erhverv: 70 313 000

Udfyld formular

Send din klage via formularen her på siden og vi besvarer inden for 4 hverdage.

 Udfyld formular

Send klage på mail

Send din klage på mail til klage@3.dk og vi besvarer inden for 4 hverdage 

Brev med posten

Brevet skal sendes til:

3 (Hi3G Denmark ApS)
Fadet 4
1799 København V.
Att.: Solutions

Klage
Nysgerrig på hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik

Er du uenig i vores afgørelse?

Hvis vi har givet dig afslag på din klage, og du er uenig i vores afgørelse, har du tre muligheder for at gå videre med den.

Handler din klage om dit abonnement(f.eks. regninger) kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. th, 1609 København V, tlf. 33186900, www.teleanke.dk. Du skal betale et gebyr til Teleankenævnet for at klage. 

Handler din klage om en vare (f.eks. en telefon), du har købt hos os, kan du klage til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager (tidl. Center for Klageløsning), Toldboden 2, 8800 Viborg, tlf. 72405600 via klageportalen på www.nævneneshus.dk. Varen, du vil klage over, skal som udgangspunkt have kostet mindst 1.100 kr. Beløbsgrænsen kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

Du kan også indgive din klage gennem Europa-Komissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Det er særligt relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klage@3.dk.