Services tilknyttet fastnettelefonen

Services tilknyttet fastnettelefonen

Når du overfører dit fastnetnummer til os, vil du også ofte opsige din fastnetlinje. Derfor skal du være opmærksom på, at eventuelle services eller tjenester du har tilknyttet dit fastnetnummer måske ikke kan benyttes længere. Undersøg derfor dine services, inden du overfører fastnetnummeret til os. 

Vær særlig opmærksom på følgende services:

Dankort
Dankortterminaler benytter ofte en fastnetlinje, og du skal kontakte din nuværende leverandør for at høre, hvilke muligheder der findes, for at den fremtidigt kan benyttes.

Alarm
Alarmer kan også være tilknyttet en fastnetlinje. For ikke at miste kontakten til din alarm anbefaler vi, at du kontakter dit alarmselskab for at høre om forbindelsesmulighederne for alarmen.  Hvis du har en alarm, der kan håndtere både fastnet- og mobilforbindelse, kan dit alarmselskab hjælpe dig med at ændre din forbindelsesmetode, så den vil kunne sættes op med dit mobilabonnement hos os.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder